FAQ
Pokud nenajdete odpověď na níže uvedenou otázku, napište nám na shop@verlein.com.
FAQPlatby
Objednávka
Doprava
Vracení, výměna, zrušení
Naše produkty
Platby
Momentálně přijímáme platby prostřednictvím Visa, Mastercard, American Express, Discover Card, JCB a PayPal. A to jak kreditní, tak debetní karty.
Během tvorby objednávky vyberte v sekci "Platba" možnost „Kreditní karta“. Poté vyberte „Dokončit objednávku“ a budete přesměrováni na stránku 2Checkout, kde můžete provést platbu. Podrobnosti o vaší objednávce, včetně dodací a fakturační adresy budou předvyplněny, abyste je mohli ještě jednou zkontrolovat. Po uskutečnění platby budete přesměrováni zpět na webovou stránku VERLEIN. Zde budete informováni o úspěšném dokončení objednávky.
Ano, můžete provést platbu bankovním převodem v měně EUR nebo CZKna naše bankovní účty. Jednoduše vyberte možnost „Bankovní převod“ v části "Platba" při provádění objednávky. Fakturu s pokyny k platbě obdržíte následně e-mailem. K provedení převodu můžete použít také následující informace:
CZK
Název účtu: Verlein s.r.o.
Banka: CSOB
Český bankovní převod: 276953136 / 0300
IBAN: CZ32 0300 0000 0002 7695 3136
BIC: CEKOCZPP
EUR
Název účtu: Verlein s.r.o.
Banka: CSOB
IBAN: CZ71 0300 0000 0002 8155 7218
BIC: CEKOCZPP
Momentálně přijímáme objednávky v těchto měnách: CZK, EUR, USD, GBP. Typ měny je vázán na zemi, do které si přejete zboží zaslat.
Pokud jste v České Republice, ale přejet si zaplatit v jiné měně než CZK, prosím kontaktujte nás na info@verlein.com
V případě jakýchkoliv problémů nás kontaktujte na adrese shop@verlein.com a my se pokusíme vše co nejdříve vyřešit. Můžete také
použít k uhrazení objednávky jinou metodu, například PayPal ebo možnost platby „Bankovním převodem“.
Objednávka
Ano, je to možné. Pošlete nám e-mail na shop@verlein.com s číslem vaší první objednávky. Poté stačí učinit objednávku položek, které jste zapomněli přidat. Objednávky zkombinujeme do jedné, takže nemusíte platit poštovné navíc.
Upozorňujeme, že tento postup je možný pouze v případě, že jsme ještě neodeslali první objednávku. Po odeslání objednávky budete muset provést novou objednávku.
Pokud si přejete zrušit objednávku, pošlete nám e-mail na shop@verlein.com s prosbou ohledně zrušení objednávky. Pokud Vaše objednávka ještě nebyla odeslána, můžeme ji zrušit, i když připsání platby zpět na Váš účet může trvat několik dnů v závislosti na zvoleném způsobu platby.
Pokud byla Vaše objednávka již odeslána, nepřebírejte ji. Jakmile se zásilka vrátí zpět k nám, potvrdíme refundaci platby.
Všechny naše produkty jsou baleny do hedvábného papíru a součástí dodávky je ochranný obal a vysoce kvalitní dárková krabička. Obdržíte také kopii faktury.
Doprava
Veškeré zboží skladem je odesíláno během 1 až 2 pracovních dnů. Upozorňujeme však, že pokud odešlete objednávku v pátek po 12:00, může být odeslána až následující pondělí (nebo následující pracovní den v případě svátků).
Po vyexpedování Vaší objednávky obdržíte email společnosti PPL s číslem pro sledování zásilky.
Vaši objednávku expedujeme většinou tentýž, nebo druhý den od potvrzení platby. Balíček předáme společnosti PPL a kurýr Vám jej doručí během následujících 1-3 dnů. Tato lhůta se nevztahuje na víkendy a svátky.
V současné době využíváme k doručení zásilek po České republice služby společností PPL. V den doručení odbržíte SMS s časem předání balíku kurýrem. Další informace naleznete v sekci "Doprava".
Na objednávky dodávané v rámci EU se nevztahují žádné dodatečné poplatky za služby nebo clo.
Na objednávky dodávané do Spojených států, jejichž hodnota nepřesahuje 800 USD, se obvykle nebudou vztahovat žádné poplatky za služby nebo clo.
Jakékoliv poplatky za služby nebo clo vztahující se na objednávky dodávané mimo EU, jež mohou souviset se zemí doručení, jsou mimo naši kontrolu a neneseme za ně odpovědnost. V případě nutnosti úhrady jakýchkoliv poplatků Vás bude kontaktovat daná doručovací firma.
Informujte nás prosím na e-mailové adrese shop@verlein.com. Budeme se snažit celou záležitost co nejdříve vyřešit.
Vracení a výměna
Zboží lze vrátit do 14 kalendářních dnů od data jeho převzetí. Veškeré vrácené zboží musí být nepoškozené a beze změn a musí obsahovat všechny štítky a původní obaly, které byly s daným produktem dodány.
Zašlete e-mail na adresu shop@verlein.com a požádejte o vrácení zboží. Uveďte číslo objednávky a konkrétní produkty, které chcete vrátit.
Vrácení peněz na Váš účet může trvat 1 až 2 týdny. Jakmile obdržíme zboží zpět, zkontrolujeme jej a poté zadáme do systému automatické vrácení platby na účet, ze kterého platba proběhla.
Pokud se chystáte vyměnit produkt za stejný model, pouze v jiné barvě, není třeba provádět novou objednávku. Jakmile obdržíme vrácené zboží, jednoduše vám zašleme produkt ve vámi požadované barvě.
Pokud máte zájem o jiný produkt, doporučujeme vrátit původní zboží a poté zakoupit produkt, o který máte zájem.
Naše produkty
Kdo navrhuje produkty VERLEIN?
Za veškerými návrhy produktů VERLEIN stojí designérka Veronika Stuedlein, spoluzakladatelka a kreativní directorka značky.
Veškeré naše produkty pochází z rodinné dílny ve španělské vesnici Ubrique, která je pro svůj tradiční kožedělný průmysl známá po celém světě a své zboží zde vyrábí renomované módní značky. Více informací o tomto kožedělném centru se dozvíte zde a zde.
Ve VERLEIN máme za cíl vyrábět naše produkty pouze ve vysoce kvalitních evropských dílnách. Chceme podporovat tradiční evropské výrobce a přinášet svým zákazníkům jedinečné a vysoce kvalitní řemeslo.
Využívání služeb evropských výrobců rovněž zajišťuje splnění norem a předpisů EU o pracovním právu, vyhovění normám o životním prostředí a Evropské úmluvě o lidských právech, jejíž dodržování v ostatních zemích je obtížné sledovat.
Veškerou kůži získáváme z renomované italské koželužny se sídlem blízko Venice. Podšívky zajišťuje náš výrobce od Španělského dodavatele, stejne jako kovové dílky vyrábené na míru VERLEIN.
Více informací je k dispozici zde.
Článek věnovaný péči o naše produkty naleznete zde.